Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli (a) jesteś konsumentem lub (b) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@emfbusters.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym wysłałeś nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy, na adres:

EMF3 | EMFbusters.pl Oddz. W-wa, ul. Czarnoleska 6F, 04-540 Warszawa, (tel: 600 650 300)

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  1. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb - w Sklepie dotyczy to:
    1. oferowanych tkanin, włóknin, siatek, folii, tapet i innych materiałów ekranujących pola elektromagnetyczne przycinanych na Twoje żądanie na metry;
    2. baldachimów, śpiworów, mat i pokryć przycinanych i zszywanych z tkanin na Twoje indywidualne zamówienie;
    3. filtrów zakłóceń do instalacji elektrycznych produkowanych na Twoje indywidualne zamówienie;
      • informacja o tym, że produkt należy do takiej kategorii i zwrot (odstąpienie od umowy sprzedaży) nie jest możliwy umieszczona jest w pełnym opisie produktu, w sekcji "Zamawianie";
      • udostępniamy charakterystki materiałów ekranujących i filtrów, zmierzone zgodnie z odpowiednimi standardami międzynarodowymi, umożliwiajace Kupującemu zapoznanie się z właściwościami materiału / produktu przed zakupem;
      • w Sklepie oferujemy też próbki materiałów ekranujących, umożliwiające Kupującemu zapoznanie się z właściwościami oferowanych materiałów lub produktów wykonanych z danego materiału przed zakupem produktu lub większej ilości materiału.
  2. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  3. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu - w Sklepie dotyczy to:
    1. oferowanych farb ekranujących, gruntów i innych wyrobów chemicznych dostarczanych w zaplombowanym fabrycznie opakowaniu, które po otwarciu nie mogą być ponownie bezpiecznie zamknięte i transportowane;
    2. namiotów i śpiworów ekranujących, które są produktem higienicznym, przeznaczonym do użytku osobistego; 
      • informacja o tym, że produkt należy do tej kategorii i zwrot (odstąpienie od umowy sprzedaży) nie jest możliwy umieszczona jest w pełnym opisie produktu w Sklepie, w sekcji "Zamawianie";
      • jeśli tylko to możliwe, w Sklepie oferowane są próbki tych produktów (np. farb ekranujących, tkanin śpiworów i namiotów), umożliwiające Kupującemu zapoznanie się z właściwościami tych produktów przed zakupem.
  4. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami - w Sklepie dotyczy to:
    1. oferowanych akcesoriów i przyłączy uziemienia oraz innych elementów, które po zamontowaniu (skręceniu, przyklejeniu, itp.) pozostają nierozerwalnie związane z elementami budynków, konstrukcji i instalacji (np. pokrytych materiałami ekranującymi elewacji, ścian, sufitów, podłóg, itp.).
  5. W której przedmiotem świadczenia są usługi, za które Kupujący uprzywilejowany jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości. W Sklepie dotyczy to:
    1. oferowanych jako produkty w Sklepie usług konsultacji, doradztwa, prac projektowych, pomiarowych itp.
      • informacja o tym, że produkt/usługa należy do tej kategorii i odstąpienie od umowy sprzedaży nie jest możliwe umieszczona jest w pełnym opisie produktu w Sklepie, w sekcji "Zamawianie".

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w regulaminie naszego sklepu.

Reklamacje

Jeśli (a) jesteś konsumentem lub (b) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego - w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@emfbusters.pl lub drogą pocztową na adres: EMF3 Paweł Wypychowski, Biuro Badawczo Rozwojowe, ul. Skoczowska 56A/7, 43-450 Ustroń.

W przypadku gdy towar podlega naprawie lub wymianie, a także w przypadku gdy do rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie towaru do nas, wyślemy do Ciebie kuriera po odbiór towaru na nasz koszt.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – tylko w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdziesz w regulaminie naszego sklepu. 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia Pn-Pt 10:00-16:00 +48 732 220 177 info@emfbusters.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl